Engzlevlt Kızlar başımın ağrısı halsizlik çok fazla burun akıntım var tat alma kaybım yok ama koku hiçbirşekilde alamıyorum burun tıkanıklığımda var acaba burnum tıkalı diye mi koku alamıyorum yoksa covit mi
Seydaakoluk Canım çok geçmiş olsun bende aynıydım kadın doğum doktorum test ver dedi ve maalesef pozitif çıktım. Bugün 13. Günüm bende aynı senin gibi grip oldum ve şiddetli sırt ağrım vardı koku da gidince test verdim.
Seydaakoluk Hiç özele gidip para verme ben direk devlete gittim koku alamadığımı grip olduğumu söyledim hemen yaptılar