Kızlar ya günde 10 defa hıçkırık tutuyor bide karnım uyuşuk hissetmiyorum kan sulandırıcı igne kullanıyorum batirirken bile acı hissetmiyorum Dr normal diyor ama böyle olan varmı göbek çevreniz uyuşuyor mu çok hıçkırık tutuyor mu bebeginiz bu hıçkırık neden oluyor çoğu zararlımı acaba 34+4 haftalıgim bu arada 😔