Gokce91 Arkadaşlar bugün vajinamda bir sancı hissediyorum yürürken! Yaşayan oldu mu? Önemli bir durum olabilir mi?
Meless Gokce91 ben:) yaklaşık 2 haftadır ağrıyı çekiyorum. Topallatıyor beni. İşi gücü bırakıp dinlenmeniz lazım geçmiyor ama hafifliyor. 24.haftamdayım bende. Çatı kemiği ağrısı deniliyor o ağrıya… Mahvetti beni
Araz5_said4 Gokce91 bende 21+6 suan da ve çok fazla ağrı cekiyorum diyorum 9 ay nasıl bitecek bu gidişle çok aşırı rahatsız ediyor beni
Mmoommlife Merhaba hanımlar bizde 26 haftalıgız bende yasıyorım ağrıları boyle adet sancısı gb arada gırıp belımden cıkıyor ağrı kasıklarımda ağrılar anı harekette falan acaba bu catı agrısımı bahsettığım? Nasıl bısey catı ağrısı bılgısı olan varmı acaba
Meless Mmoommlife adet ağrısı gibi değil bildiğiniz fiziksel ağrı böyle spor yapmış sakatlanmış gibi özel bölge ve bacak arasındaki yer ağrıyor canım
Redpepper Bende de var bugünden beri ya belime de giriyor sanki ya da bana öyle geliyor artık inşallah geçicidir kötü birşey yoktur
Gokce91 Sürekli bakıyorum kan falan var mı diye🙁 aklım hep onda hareket ediyor mu etmiyor mu sürekli kontrol ediyorum, insan gerçekten korkuyormuş😩
Araz5_said4 Gokce91 sagliknocaginda hemsirem sakin ol korkma bak gayet güzel atiyor kalni dedi ben sonra iyi oldim 3 gün çok ama çok korktum
Gokce91 Araz5_said4 hareketleri normal kızımın, yarın dinlenip pazartesi gideceğim ben de, içim rahatlasın 🙏