1987gokce Minikus bebeğim hep sağ tataftaydi oğlum olacak inşallah. Bende bu yerleşme durumunu bilmiyordum bi kaç kişi sağ ise erkek kesin vs dedi ama sağda olup kiz bebek doğuranda duydum. Kesin bişey değil yani canım.
Minikus Cinsiyetini o kadar çok merak ediyorum ki 😀 çin takvimi denedim rus takvimi denedim hatta adını bile hatırlamadığım takvimler denedim ama çoğu kimse tutmadığını söylüyor
Serenica Ozge344 tatlim Ben kendimden soyliyim hic. Mide bulantsi kusma yasamadm basim cok agriodu ilk aylarda
Serenica Ozge344 tatlim Ben kendimden soyliyim hic. Mide bulantsi kusma yasamadm basim cok agriodu ilk aylarda
Papatyali Benim solda minnoşum ve kız ❤️ Bütün belirtiler erkek gösterdi herkes erkek olur dedi ama çok şükür kızım olacak ❤️ Sende belirtiler böyle söylentilere takılma hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻
Demetolukcu Hamileligimin basindan beri solum agrrdi hep bebegimde solumda hep soldan hissediyorum hareketlerini 19+6 yim sol da olunca kiz derler cin takviminde de kiz cikiyordu ama allah nasip ederse oglum olucak yani demek istedigim pek bi cinsiyetle alakasi yok o tamamen bebegin tutundugu yer oluyor