Hanımlar sabahtan beri aşırı derecede belim ağrıyor öyle ki ayağımım üzerine basamıyorum. Öğrendim ki siyatik ağrısıymış bebrk sinirlere baskı yaptığı için oluyormuş. Benimle aynı durumu yaşayanlar çözüm önerilerinizi bekliyorum. Zira lavaboya gidemiyorum 😬