Busra035 Kızlar iyi akşamlar 33 haftalığım Doğumda kolonya ve çikolata yaptırmak istiyorum kızım için sizce ne zaman yaptırmak en doğrusu? Bide İnstagramda falan var mı önerebileceğiniz sayfa ??
Aysenturnaaa Busra035 bence çikolatayı bir iki gün önce almak daha iyi ben kızımda birgün önce almıştım