8 Haziran doğum yaptık 38+4 de sezeryan genel anestezi bebeğim de bende yoğun bakıma alındık ben 1 gün kaldım ama bebeğim de ilk solunum sıkıntısı dediler şimdi solunumu düzeldi kan da enfeksiyon dediler her gün arayıp bilgi veriyorlar bugün demişler enfeksiyonu azalmaya başladı kilo aldı kakası çişi iyi dediler ne olduğunu bile anlayamadık dua edin nolur yavrumu alayım ordan ilk çocuğum senelerdir tedavi gördüm içim yanıyor