FerideMustafazade İy akşamlar herkese İnşAllah ki iysiniz. 7 haftalık hamileyim 🤰🏻 Allah isteyen herkese nasip etsin inşAllah Amin 🙏🏻 Ben 5 ci haftamda doktora gitdim.Düşük ihtimali var dedi doktor.İlaç yazdı düşük için.Birde kanın az dedi onun içinde ilaç yazdı.Birde hamilelik için vitamin ilaç yazdı.Bu ikisini ata biliyom.Amma kan için olanı atdığım andan inanın midemde bir sancı oluyo.... Her atdıkca midem bir fena bulanıyor ki... Her atdığımda kusma 🤢 🤢 geliyo. O kadar kusuyom ki halden düşüyorum..🙁☹️☹️☹️ Boğazım tam iki gün sanki zehir gibiyi oluyo... Şimdi iki gündü atmıyom o kadar rahatım ki.... Şimdi ilaç atmak istemiyom artık ya Valla kendimde iyreniyom... Eşim içme diyo 7 si doktora gitçem sölicem. Şimdi bi şey sorcam belki psikoloji olarak beyin altımamı yeritiyom atamıyom diyemi acaba 🤔 amma atmak istemiyorum hemde hiççç 🤭
Deletedmom18 FerideMustafazade canım Benide mahvetti o ilaç ben bıraktım kullanmadım kullandığım zaman ölüyordum
gonulcelen FerideMustafazade doktoruna tanış ilacını değiştirir bazen bazı ilaçlar bulantı yapabilir. Psikolojikte olabilir çünkü bnde hergün hap içerken ögürüyorum. Yeni değil yıllardır bu böyle
deletedmom40 Özür dilerim konu dışıdır ilaç atmak değil yutmaktır bu kadar çok yazmışsınız atmak diye gözüme battı
Rasev FerideMustafazade Tum tartişmalara vurun lap asagiya gedin azerbaycan yazisi var girin ona azerbaycanlilari tapa bilərsiz)
Fidashka Mende evvellerden beri qan ucun derman atiram ama ele ureyimi zadimi bulandirmir axi belke sizin dermaniniz ozu yaxsi deyil urey bulandirir? Mene Ornafer yazib hekim.