Snm11 Şimdiden sütüm gelir mi gelmez mi diye kendini strese sokma 🌸Zaten ilk 2 gün kolostrum gelecek daha sonrasında sütün akışkan haline gelecektir .. Sana kendi yaptıklarımı önereyim ..3.sezaryen doğum yaptım ..Hepsinde de hemen indi sütüm .. zaten doğum sonrası bebeğini yanına getirip emzirme yaptıracaklar .. hastaneye muhakkak bir kalıp sabunu koymanı tavsiye ederim .Ayağa kalktığın zaman sadece göğüs bölgesini ılık su ile yukarıdan asagıya doğru yıka ..