05derya Daha çok yeni gebeliğim belli oldu ilk betam 49.3 4 gün oldu buğün tekrar verdim test 122,3 çıktı doktorum beklenen den az yükselmiş dedi ayrıca 2 gündür kahverengi akıntım var kimyasal gebelik olabilir miş bu durumu yaşayanız var mı? Çok üzülüyorum
Panda3101 05derya ben yaşadım kimyasal gebelik geçiriyorsun.Korkma ben çok üzülüp ağlamıştım.O hamilelikten bile sayılmıyor.Doktor ikinay korunun dedi fakat biz korunmadik ertesi ay hamile kaldım.Genellikle kimyasal gebelik geçirenler bir sonraki hamilelikleri sağlıklı oluyor.Bosu boşuna canını sıkma.Adet görüyorsun sadece
Nehir-Poyraz 05derya ben yaşadım o lekelenmem daha sonra parçalı adet kanaması gibi yoğunlaştı sonra beta düşerek sıfırlandı inşallah öyle değildir
05derya Nehir-Poyraz Amin inşallah öyle değildir olmaz çünkü 3 kez kürtaj olmak zorunda kaldım korkuyorum
Meltemce 05derya bu durumda kurtaja gerek olmuyor kimyasalda ne kese ne bebek olusmadan kanla atiliyor
05derya Meltemce yok yanlış anladınız daha önce oldum 3 kez kürtaj bu sefer de kaybetmek istemiyorum,🙏