Boncuk123 nasıl yani ? Yumurtlama takibi derken nasıl yapılıyor ve nasıl anlaşılıyor ? Benim ikinci hamileliğim ilk hamileliğim 10 haftalıkken boş gebelikle sonuçlandı ve kürtaj oldum 2.5 ay oldu ilk adetimi olalı 2.5 hafta oldu ve ilk hamileligimden yola çıkarak ve fizigimi tanıyarak hamile olduğumu düşünüyorum çünkü balgam şeklinde sümük gibi akıntım var devamlı göğüslerim ağrıyor vesaire ilk gebeligimi 4 haftalıkken öğrenmiştim zaten ilk gebeliğim de de çocuk düşündüğümüz zaman 1 ay içinde olmuştu bu sefer de tutmusdur diye düşünüyorum fizigimi kendimi bildiğim için ha bu ara da bir de adet olacakmis gibi ağrım var önceki gebeligimde de bu tarz ağrım olmuştu