Merhaba hanımlar ben 2.5 ay önce boş gebelikten dolayı kürtaj oldum kürtajdan 28 gün sonra ilk adetimi oldum 5 gün sürdü adet olalı 2 hafta 3 gün oldu ve adetim bittiğinden beri devamlı balgam gibi sumuk şeklinde akıntım oluyo ve bu çok sıklıkla oluyor erken hamilelik belirtisi olabilir mi ? Bir de doktorum bana ilk adrtini olduktan 1.5 hafta sknra tekrar adet olacaksın ikinci adetini dedi ve ben olmadım hiç bi sekilde adet belirtisi de yok doktor bana ilk adetden sonra gebelik dusunebilirsin demişti ve biz de eşimle birliktelik sırasında devamlı olmasa da bir kaç defa kacamaklik yaptık yani hamile olabilir miyim sizce çünkü fizigimi de tanıyan biriyim önce ki hamileliğimin etken belirtisi de bu şekilde akintiydi ve göğüslerim de ağrı var kasıklarımda sancı var sürekli de halsiz gibiyim yani çözemedim sizce durumum nedir ? Pazartesi günü de zaten kürtaj sonrası ilk kontrolume gideceğim beta degerime de baktiracsgim sizce hamilelik varsa da bera değerim ikinci haftadan ufak da olsa yükseliş gostermis midir ?