Susamismom Merhaba tecrübeli anneler 6. Haftadan bu yana olan koku hassasiyeti miğde bulantısı bugün bitti kalp atısını 2-3 kez duyduk herşey yolundaydı bir sorun olabilir mi belirtiler bu kadar erken biter mi?
mcansu Susamismom neden olmasın hiç yaşamayanlar bile var. Bazen de geçmiş gibi olup yine devam ediyor.
Birumuteses29 Susamismom benimde aynısı oldu o haftalarda doktora bile gittim ama çok şükür bişey yoktu ve 3 güne tekrar başladı belirtiler şuan 12+4 olduk çok şükür☺️
Birdost Susamismom endişelenme. Hormonal adaptasyon olabiliyor. Vücudun değişen hormonlarına adapte olunca belirtiler kesilebiliyor. Gebelik bıçak sırtı yürümek gibidir. Araştırıp okudukça iyi kötü yığınla şey düşünüyorsun. Hiçbir şey sonucu değiştirmiyor. Doğacak olan doğuyor. Doğmayacak olan da doğmuyor. Akışına bırakmanı öneririm.
whitedream Susamismom bende 8+2 yım bazı günler bulantı oluyo bazen hiç olmadan geçiriyorum bende endişe ediyorum ister istemez
Hafizeplt Susamismom benim bi iki gün iyi hissettiğim olmuştu ama 12-13 haftaya kadar devam etti yine bulantı kusma halsizlik.. şimdi 27+3 deyim enerjim daha yüksek sadece şu mide ekşimesi bitmiyor😁🥴
oykumm_1233 ben 7 haftalık hamıleyım buzamana kadar hıc bulantı vs yaşamadım sadece kasık agrısı yasıyorum okadar
ElifB08 Susamismom bende sizin haftalarınızda 2 hafta koku hassasiyeti,mide bulantısı yaşamıştım. 2 haftaya geçti şimdi 14 haftalığım hala yok çok şükür normal yani endişe etmeyin ☺️
sukufee01 Susamismom ay ne guzel keske benimde koku hassasiyetim kesilse 😔😔 hic birsey yiyeniyorun kokuyir hersey