Evet arkadaşlar benim yaklaşık 2 haftadır 2 cm açılma var. Ama bebeğimin suyu fazla diye eşiğe yerleşmesinin zaman alacağını söyledi doktor. 2 haftadır 3 günde bir muayeneye gidiyorum. Yatış yapıp suni sancı verelim dedi doktor kabul etmedim eve geldim. Ara ara sancım oluyor ve ilk hamileliğim. Normal doğum yapmak istiyorum. Sizin de buna benzer durumunuz oldu mu??