Hanimlar ilk defa boyle bisey yasiyorum bas agrimdan duramayacak vaziyettryim. Gogüslerim şiş, kasiklarimda kramplar oluyor adetim gecikmisti demek ki bir iki güne gelecek dedim. Şiddetli bir baş agrisi basladi. 2 tane agri kesici asla geçirmedi. Bu ne diye arastirirken regl migreni diye bi seyin oldugunu okudum. Yaşayan var mi nasil geçer :(