Sehertryk Bende 1 hafta oluyor nerdeyse sizin dediğiniz gibi büyük beyaz kati akıntı geldi dktr yazdim sancın var mı dedi bide bebeğin hareketlerin de azalma olursa nst gel dedi çok şükür hareketleri iyi ilk doğumum da suyum geldikten sonra nişan’ım gelmişti pembe sümüksü akintiydi