Hersey yolunda giderken son dakika golü ile acil sezeryana alındım bu yüzden hikayem pek pozitif sayılmaz ama gerçekten insan bebeğini sağlıkla kucağına alınca herseyi unutuyor onun için her acıya katlanabilir hepiniz sağlıkla mutlulukla kolaylikla kavuşun İnşaAllah bebeklerinize🥰🥰🤲