Nilaylks Merhaba anneler sezeryan sonrası gaz kabızlık problemim var nasıl çözğm buldunuz rezene papatya çayı ne yazık ki içemiyorum alerjim var başka önerileriniz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸
Alii Nilaylks valla bende öyle oluyorum karnım taş gibi oluyor sancı tutuyor beni 5 gün tuvalete cikamazdım ben şimdi 31 haftalık hamileyim ve sezeryan sonrasını düşünüyorum şimdiden
Merinosunannesii Nilaylks hiçbirşey yapmadım kendiliğinden geçti gaz yapıcı hiçbirley yemedim bi anda gaz sancısı giriyordu bitene kadar çekiyordum afedersğn alttan salınca rahatlıyordum bazen 5 dk 1 oluyordu Allahım cok fena o sancı
Nilaylks Merinosunannesii benim normalde de sorunlarım vardı kabızlık gibi şu an bende baya zorlanıyorum bir şey yapmadan geçmiyor uzadıkça daha kötü oluyor ne yazık ki
Alii Nilaylks inşallah faydası olur cnm yoksa çok kötü bir şey kayısı meyve suyu tüket bol bol cnm o birazda olsa faydası olur
Nilaylks Alii tüketmediğim şey kalmadı artık hepsi ben ilaç içince biraz etkisini gördüm çok kötü bir şey 😔
mrs_elisah Nilaylks 4.5 ay önce sezaryen oldum hâlâ Kabızlık geçmedi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ çözelti ve lavman kullandım hep maalesef. Yeni yeni normale dönmeye başlıyorum.
Nilaylks mrs_elisah dört gündür katı yemiyorum hoşaf ve çorba ile besleniyorum gerçekten bana mısın demedi de ilacı da alınca hepsi bir arada azıcık etki etti