Merhaba anneler bende doğurdum sonunda burda bir çok kez yazmıştım çatım dar iri bebek olduğu için sezeryan kararı almıştık. 10 Haziran sabah 7.30 da yatışım yapıldı 9 gibi girecektim ama biraz uzadı 10.15 gibi ameliyathaneye indim orda da biraz bekledim Sonra ameliyathaneye aldılar. Gerçekten herkes çok ilgili alakalıydı konuşturdular falan. Anestezi doktoru belden uyuşturdu hemen sıcaklık yayıldı. Sonra zaten sonda takıldı falan hiç birini hissetmedim. Bebek alınınca sakinleştirici vurdular hangi ara bebek çıktı ağladı anlamadım. Yanağıma koyup fotoğraf çekmişler bakmışım kameraya oralar bende yok gibi ☺️ Sonra dikişlerim bitti beni biraz beklettiler odaya aldılar. Bebeğimi getirdiler. 3700 diyordu doktorum 3850 doğdu. Ameliyattan Sonra odaya alınınca bir yarım saat kırk dakika titredim halbuki sıcaktım ama üşüyormuşum. Ondan Sonra uyuşukluk geçince biraz ağrım oldu Ağrı kesicilerle o da geçti ne yazık ki her Doğumun kendi zorluğu oluyor ama bana göre oldukça normal katlanılmayacak bir ağrı değildi sadece ilk ayağa kalkarken biraz erken kaldırdılar çok ağrım oldu sıcak sıcak ter boşaldı benden ağrı kesici yapıp bir iki saat Sonra deneyince çok daha rahat kalktım evet kalkarken acıyor ama gerçekten iki adım Sonra çok rahat üç gün oldu sadece yatıp kalkmak ağrı veriyor yoksa yürümek çok kolay. Bol bol yürüyüş yapın. Gaz içinde iyi oluyor ben hoşaf almıştım yanıma ondan içtim sürekli bağırsak problemim olmasına rağmen iyi geldi Ama gaz kabızlık problemi yaşıyorum daha geçmedi siz önceden bildiğiniz tüm önlemleri alın sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz 🥰