Meryem_09 38+5 haftalık hamileyim ara sıra ağrı ve sancım oluyor bel ağrısı sırt ağrısı oluyor 2 günden beri de göğüs kafesim de ağrı gibi birşeyler oluyor ve şuan 2.5 saattir de geçmiyor bu haftalarda bu durum normal mi ?