Merveaktas21 Merhaba arkadaşlar benim 1 haftadır sertlesmelerim çok arttı kasıklarım da ağrıyor adet olacak gibiyim o ağrılar ve sinir stres varnuzerumde normal mi doğumu ma.az mi kaldı sizce ?
Ndcskns Merveaktas21 bende 35.haftadayım, 1 hafta öncesine kadar çok rahattım bir haftadır kasıklarım çok ağrıyo yürürken oturup kalkarken falan zorluyo. Doktora sordum bu haftada artık çok normal dedi
Omerhatice Merveaktas21 bende aynıyım canim nasipse 37 bitiyor benim hele son 1 haftadır ne oturabiliyorum ne yuruyebiliyorum agri sanci ve kasılmalar daha da çoğaldı Doktor hareketlerini ve kendi sancılarını takip ey yeter dedi 🙏
miniginannesi9 Merveaktas21 bende 34+6 yim.bugunlerde sertlesmeler, iki saate yakın hateketsizlikler oluyor. Sağlık ocaginay gittim bu hafta iki kez kalp atışı dinlemeye. Akşama doğru ozlelikle vajinada ağrı oluyor erken doğum olur diye korkuyorum. Randevuma 6 gün var
Nfeyza 35+3 üz eğilip kalkarken zorlanıyorum, ara ara hafif sertleşmeler mevcut, fazla ayakta kalınca yada oturunca kasiklarimda agri hissediyorum o kadar, sali günü randevum var bakalim
Omerhatice Nfeyza bu ikinci gebeligim ilki normldi o yüzden bunda cati muayenesi yapmicaz norml bekliyoruz nstde ağrın çıkar veya senin ağrın sancin olursa o zaman açıklığa bakarız dedi doktor 🙏
hilal16_ benim de yeni 36. hafta agrılar çok kötü kasıklar özellikle yürüyemez hale geldim uyku problemi ne bilim daha bir sürü doguma az süre kaldıgından tabi bu agrılar Allah yardım etsin 🤲
Fundacivi Merveaktas21 bende aynı sorunu yaşıyorum 35 haftadayım bir de sulu şeklinde akıntım geliyor. Doktora gittim ilk kez nstye bağladı sancı cıktı ve iğne verdi bana. Bi kontrole gidin isterseniz.
Eliz34 Merveaktas21 bnde öyle 34 haftalık kasılmalar vajinada batma mı dersin ağrı mı değişik Bi atak geliyor arada.. Bazen dayanamıyorum