Belmayildiz ben kız ben 36+5 oldum çarşamba randevum var bi kaç problem çıktı geçen hafta bu hafta tekrar kontrole gidecem bakalım ne olacak ne diyecek doktor geçen hafta doktorum yoktu sonuçlarımı başka doktora gösterdim bu hafta kendi doktoruma göstericem inşAllah