Mihraninannesi 27+1 haftaligim bugün sabah uyandığımda adet sancısı gibi bir ağrı vardı belimde sonrasında yerini normal ağrıya bıraktı geçmeyen ve sancim var uzun aralıklarla gelen erken doğum belirtisi olabilir mi ?
MineLule Mihraninannesi ben bu şikayetlerle acile gittim nst ye filan bağladılar çok şükür bir sorun çıkmadı ama en azından içim rahat etti
Alwayshope Mihraninannesi sizi rahatlatır mı bilmiyorum ama bende 33 haftalık hamileyim bugün gece uyurken sabaha karşı bildiğiniz adetin ilk günü olan bel ağrısı varya öyle bir ağrı girdi belime hamile olduğumu unutsam kesin adet olcam derdim aynı ağrıydı sonra tekrar uykuya dalmışım. Bugün kontrole gittim nst ye de girdim şükür bi sıkıntı çıkmadı :) her gebelik farklı tabi
Mihraninannesi Dubletombikdoner ayın 18 inde kontrolüm var normalde. Ve bebek çok hareketlendi hiç rahat vermiyor
Mihraninannesi Asil_Egem sancılarım ağrılarım daha da siklasirsa o zaman mi gitsem diyorum birde önceden akintim oluyordu 2 gündür akıntı yok ama ıslaklık var artık altıma mi kaçırıyorum yoksa su mu geliyor hiç anlayamadım
Dubletombikdoner Mihraninannesi Bu bir daha olur mu bilmiyoruz mesela korkutmak istemiyorum ama bu sancilar normal degil sen en iyisi biraz erken gidebiliyorsan yada o an o sanciyi hissettiğinde doktora git derim birsey yoktur 😊doktor rahatlatır senj
Asil_Egem Mihraninannesi canım sıklaşmasını bekleme iş işten geçtikten sonra gitsen nolacak belki bir iğne serum ilaç bişey verirler yani bence bekleme
Mihraninannesi MineLule korkuyorum aslında biraz ama hamilelikten çok da yoruldum ne yapacagimi bilemiyorum
Mihraninannesi Dubletombikdoner yarında aynı şikayetlerim devam ederse o zaman gidim madem çünkü kendimi çok rahatsız sürekli huzursuz hissediyorum 😔
MineLule Mihraninannesi yakın bir hastahanenin acil bölümüne başvuru yapın yorucu bir süreç ama napalım hem kendiniz hem de bebeğinizin sağlığı için 🤷
Dubletombikdoner Mihraninannesi İcini ferahlat üzülme moralin hep yuksekte dursun sen bir annesinin 😊bebegin hisseder bunu😍
Mihraninannesi Dubletombikdoner elimden geldiğince hamileliğin tadını çıkarmaya çalışıyorum ama çok zormus kurban olduğum Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin diye dua ediyorum hep
Mihraninannesi Asil_Egem Vallahi Annemlerde bir şey yoktur uzan yorulmussundur diyorlar hiç anlamadım kafam çok karışık ağlamak istiyorum sürekli
Mihraninannesi Dubletombikdoner amiiin amiiin Rabbim yavrularımızı bizlere bağışlasın sağlıkla sihatle gelsinler dünyaya
Asil_Egem Mihraninannesi canım annen de olsa kimsenin dediğini dinleme bu durumda çünkü doktora gitmeden için rahat etmez hem annelerimiz kendi zamanıyla kıyaslıyor o yüzden normal geliyor ama ihmale gelmez Allah korusun