betty17 Arkadaşlar . 37 haftalık hamileyim. Belim ağrıyor aşağılara doğru ve nefes darlığı yaşıyorum. Sizce normal mi? Yürümekte bile zorlanıyorum bugün bel ağrısından..
Umuhn betty17 bnde bugün böyleyim belim kuyruk sokumum agriyo sancimi bu 37yim bnde sabahtan beri ölüyorum
rumeysa-96 betty17 canım benimde belim ağrıyordu yani doğumuma son 2 gün kala afedersiniz uyurken domalarak yatınca rahatlıyordum 37+2 de doğum yaptım ben suyum geldi ama ne sancı vardı ne açılma
Kizanesi betty17 Ay bnde başlık acsammi diye düşündüm 37deyim feci ağrıyor sol kalcama atti agrisi yürüyemiyorum Ay kızlar doğuruyor muyuz dersiniz
kkuubbrraa çok normal doğurunca da bir süre agrıyor emzirmeden kaynaklı ben anne olduğum günden beri agrıyor gerçi😂😂
derya46 betty17 bebek büyüdükçe sinirlere baski oluuor ondan agri oluyor canum mumkun oldugunca otururken dik durmaya calis spor egzersiz yap hangileri o haftalarda uygun ise o sporlari yap canim
asyaninannesiiii betty17 benim 24.haftada başlamisti bel ağrım şuan 34 deyim gerçekten zorluyor insanı sürekli aynı pozisyonda kalmamaya özen gosteriyorum biraz daha azalıyor benim öyle yapınca