Adetinize gore 8 haftaliksiniz bir hafta daha bekleyin olmazsa kurtaj olun. Bende 7 haftalikken ogrendim 9+4 gunlukken oldum kurtaj. Malesef 8. Haftaya kadar olmayan kalp atisinin olucagini sanmiyorum bende cok dua etmistim olur bazen gec duyuluyor diye ama malesef kalp atisi olusmayinca zaten sagliksiz bir gebelik oluyormus. 8 haftaya dogru kese 20 mm olmasi gerekiyormus bende hep gittigimde bebek 6 haftalik gozukuyordu keseye gore. 8. Haftada olupta bebegin 5 haftalik olmasi sagliksiz canim cok gecmis olsun allah sabir versin