Burcu_NFUE Orticci çok zor 🤕 doğumdan sonra en iyi tedaviyi bende görücem benimkide çok ilerlemişti idrarda kan oluyordu gebelikte biraz duruldu ama bazen yanma oluyor Günde 3,5 litre su içtiğim halde 🌝
Elifmondeisen Orticci ben de ayniyim, dut kürünü önerdiler onu deneyeceğim bugun başladim. İnsallah ise yarar
Serapveminikleri Orticci sirkeli su benim kurtaricim olmuştu cnm bide tabi 2 haftada bir idrat verirdim yukselmeden tek kullanımlık tozla rahatlardim ve yükselmeden rahat gecirirdim🙏
Esraq1 Orticci hayır gebelikde geçmesi zor değil kadın doğuma değil enfeksiyon doktoruna gözükmeniz lazm en doğru en etkili tedaviyi verirler benm yüzde 70lerde enfeksiyonum vardı 2 hafta antibiyotik tedavisi gördüm şükür ki geçti şuan yok mesela