SayeMom Arkadaşlar ben şuan 4 haftalıgım, karnım çıkmış durumda bu nedendir? gaz yok lavabo ihtiyacım normal. Ve 45 kiloyum asla göbeğim olmazdı.
ezojuk SayeMom gazdır muhtmeelen ilk 3 ay karın cıkmıyor diye biliyorum ödem gaz olması tuvalete normal cıkıyorsunuz diye gecmiyor üsütmek bazı seyleri yemek bile siskinlik yapıyor
dilaraozer SayeMom ödemdir,gaz olmuştur. Tam kayısı dönemi bol kayısı yiyip su İçin. Sanıyorum bağırsaklarınızı da düzenler rahatlarsınız ben 11 haftalığım doğru düzgün benim bile çıkmadı daha. Merak etmeyin geçicidir