Banubaytok öncelikle mamadan olabilir belki değiştirmeniz gerekebilir ben mama vermedim o konuyu bilmiyorum ama oğlumda çok ciddi sıkıntılar yaşadık doktorun söylediği şu oldu anne sütü alan bir bebekte 1 haftaya kadar yapmamasi normal dedi. Kesinlikle popoyu uyarmaya kalkmayın. Bol bol bisiklet çevirir gibi hareket ve gaz masajı yapın bir de kucakta tuvalete tutar gibi yapın bu pozisyon kaka için en rahat pozisyon.