Oglununannesi bana hpv virüsü dendi normal dogum ve ilşki olmamalı . Bu bikaçhafta takibini yapalım yakalım dediler ama çoğu kişi de yaptırmamış anladığım kadarıyla ,bana ne gbi zRarı olur dogumu beklesem bilemiorum ama daha da üremesin diye her gün elma sürmesi sürüorum doktorda muz kabugu koy üstüne dedi ,inşallah tez vakit atlatırım