Eegurefeoglu bana 28. Haftada bi doktor bebeğin dönmemiş demişti. Bende erken oldugunu dusunmustum. Sonra zaten kendı doktorumda daha erken demişti 32. Haftada dönmedi ozaman bile erken dedi 1 günde döner dedi. Ama bizimki sağ tarafımdan hiç ayrılmadı kımıldadı durdu ama gene sag tarafımda kaldı 36. Haftada hala aynıydı yerini seviyor dedi daha dönmez artık filan dedi. Bende normal istiyordum çok ugrastık videolar izledım denedım havluyu ütüle cok sıcak olmadan koy asagıya ındır filan dediler onu bıle denedım yapmadıgım sey kalmadı. Sonra okudum ki cok zararlıymıs zaten allhım korudu kordon dolanması olanlar var cok zorlama yani ben cok pişman oldum sakın dememeyin bence 38. Haftadayım artık persembe gunu 39. Haftamda sezeryan olucam ınsallah. Rabbim böyle uygun görmüş oğlumda böyle gelmek istedi hayırlısı demekten baska bi care yok onlar saglıklı olsunda biz bi sekılde atlatırız herseyi.