Elisayldz19 Ya kızlar 39 haftadaym karnım hiç bir şekilde aşağıya inmedi karnımın üstü sem sert altı bomboş bebek baş aşağıydi hep ama kanala girmiyor sanırım hala Nefes almakta zorlanıyorum ne zaman aşağı iner veya inmesi için neler yapıyorsunuz ne yapabilirim
mcansu Elisayldz19 gebe okulunda egzersiz göstermişlerdi. Emekler gibi pozisyon gibi onlara bakabilirsiniz.
mcansu Elisayldz19 Bize son haftalarda düzenli olarak yapmamızı söylediler hatta. Bence de araştır inşallah faydası olur. Bir de çok oturan biriysen gün içinde çok oturunca da bebek yukarı çıkıyormuş.
mcansu Elisayldz19 muhtemelen ondan sen araştır güzelce inşallah rahatça mutlulukla al bebeğini kucağına. 🙏🏻🌼❤️