Selvaa Kizlar covit aşısı olan varmi aranızda hamile ve emziren anneler neler yaptınız ben bu gun aşı oldum ikizlerimi emziriyorum doktor birkaç saat emzirme ve bol su iç dedi peki ilk sutumu sagıp döksemmi yoksa direk emzirmeye devammı etsem bilemedim
Simgedoruk Selvaa bana da asi çıktı bebeğim 13 günlük inaktif asi olabilirsiniz diyorlar ama endişeliyim siz hangisini oldunuz bi sorun oldumu yan etki vs
Selvaa Simgedoruk vallahi ben alman aşısı biontech oldum önce çocuk doktoruna sordum bir sıkıntı olmaz dedi sonra asi olduğum hastanede oradaki görevli doktora sordum od 1 2 saat emzirme bol su iç sonra devam edebilirsin dedi bir yan etki olmadi cok şükür bebeklerde de sıkıntı olmadı
Simgedoruk Selvaa bende çok kararsız kaldım hangisini olsam diye dr lar genelde biontech öneriyorlar ama oda canlı virüs olduğu için sıkıntı olabiliyormuş aşıdan sonra pozitif çıkan cokmus ama yine de bünyeyle alakalı sanırım hayırlısı artık birini olucam umarım bi sıkıntı olmaz
Selvaa Simgedoruk olmak olmamaktan daha iyidir inan insan kendini daha güvende hissediyor korunmaya son gaz devam bebeklerimiz için ve emzirdigimiz için bebeklerimizde antikor oluyor diye duydum insallah doğru bilgidir bu sayede miniklerimizide korumuş oluyoruz