Mom726272 sabah 04:50 doğum yaptım canım daha çok yeni agrı oluyor ama dayanılmayacak gibi değil 2 dogumuda yapmış biri olarak söylersem kesinlikle normal doğum derim hemen ayaklanıyorsun sezaryen de öyle olmuyo birde refakatçi almıyorlar her işini kendin yapmak zorundasın Bu arada düşünüp sorduğun için çok teşekkür ederim canım benim 🥰