Teacher-mom Bu haftada olan anneler sadece bende mi oluyor bu merak ediyorum bir de hareketler azaldı sanki eskisi gibi değil yerleri mi daraldı büyüdükçe
HavvaMerve Teacher-mom Benimde o haftalarda başladı canım ara ara oluyordu giriyor çıkıyor ama hareket de azalma yok 2 saat hiç hareket etmezse doktorum nstye kesin gel dedi
Eminos123 Teacher-mom sanci degil kasilma oluyor bende 30+5 harekette azalma yok kesinlikle fazlaca hareketli ama cok hareketli olup da is yaptiysaniz o zaman bebek az hareket ediyor 2. Gebeligim
HavvaMerve Teacher-mom Yalancı sancılar işte vücudu hazırlıyor aman zamanında önce gerçek sancılar olmasın da inşallah canm 🤲🏼
Rahime63_63 Teacher-mom normaldir bende 30 zum harektli ama benim her zaman ki gibi göbuşumu sağa sola bile salandiriyo 😂😂
Nazl_Krdnz Teacher-mom benimde oluyor 34+6 yız bu gün iki gündür kasılmalarım oluyor doktora falanda gitmedim endişelenmelimiyim?
Teacher-mom HavvaMerve aynen bende ondan korkuyorum evhamlandırıyorum kendimi inşallah zamanında gelirlerde bizde yakınırız gelmiyoooor diye😃
HavvaMerve Teacher-mom Aynen öyle oluyor insan bir korkuyla yaşıyor birde gurbette olunca daha da zor oluyor eşim sürekli görevde 😑 kızım var yanımda ama o da bakıma muhtaç sürekli dua ediyorum eşim görevdeyken birşey olmasın diye 🤦🏻♀️
Teacher-mom HavvaMerve bende yaban ellerdeyim görevde eşimden başka kimsen yok ailem uzakta rabbim yardımcımız olsun
Teacher-mom depsizoo sevindim bende sadece bana has sanıyordum birde bebek hareket etmedi kafayı yedim yiyecektim 😣
depsizoo Teacher-mom Gün boyunca hareket etmezse o zaman gidersin tüm gün dinle ama kendini illa hareket eder
Cansu_04 Teacher-mom 33 üm Bn yerleri daraldığı için hareketleri, azalmış ondan benim ki de çok hiperaktifti her dkka başı tekmeleri çok acıtıyordu şuan da Bi hareket yok olsa bile itiyor aşırı can yakıcı bu sefer 😂
Nazl_Krdnz Teacher-mom çok oldu ama doktor sorunu yaşıyoruz ne özelde ne devlette randevu bulamıyoruz bi aydan fazla bile oldu
Teacher-mom Nazl_Krdnz bencede ihmal etmeyin bir randevu bulup gidin bu haftalarda kontrol önemli doktor sıkıntısı bizde çekiyoruz burda özele tonla para verip gidiyoruz maalesef devlet deseniz boş