Wee baby cam biberon ve emziğini tercih eden varmı inşallah mamaya ihtiyaç duymayız ama olurda sağarsam sütümü diye alıp koydum kenara herkes philips aventi tavsiye ediyor ama cok pahalı geldi fiyatı birde korkuyorum biberona yada emzige alışıp göğüsumu istemez diye