Naciyeylmz canım sana bir öneri daha vereyim🤭sarılık olmaması için bebeği ilk bir ay karanlık ortamda tutma her zaman yattığı odanın ışığı yansın olurmu. Birde emzirirken bir göğsün tamamen bitmeden diğerine geçme. Çünkü süt 3 aşamada oluyor ilk gelen şekerli tatlı kısmı sonradan gelen 2 kısım da proteinler ve vitaminlerin yoğun olduğu doyurucu kısım. Eğer 15 dk biri 15 dk diğerini emzirirsen bebek yine aç kalır ve sarılık olur Allah korusun. Kendi deneyimlerimden nacizane küçük öneriler 🤭😉