Twinsmom66 29. Haftada benimde belim ağrıdı hastaneye gittim nst de sancım çıktı,3 gün yattım hastanede adalat kullandım serum verdiler bide ciğer geliştirici iğne yaptılar,şuan 31 haftalığım iki gün önce kontrole gittiğimde kafası yukarda dedi yani erken Doğum riskim kalmamış çok şükür 🙏🏻