betlkrkmaz Göbeğimin alt kısmı çok kaşınıyor 9+2 haftalık hamileyim ve karın ağrım da var bu normal mi ?
Nesegazi betlkrkmaz karnın yavaş yavaş gerilmeye başladığı icin kaşınıyor olabilir bendede olmustu sanirim.bide karın ağrisida normal oda rahim büyümesine bağli olabilir
betlkrkmaz Nesegazi çok zorlanıyorum ilk gebeliğimde bebek 9 haftalıkken karnımda ölmüştü 1 yıl sonra tekrar hamile kaldım korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşamaktan 😞😞😞
Nesegazi betlkrkmaz Allah ömür verdiyse hi bisey olmaz Allahin izniyle.Bende onceki kimyasal gebelikten hep 3 aya kadar korkarak gecirdim cok şükür 6aylik olcam neydeyse.Ama doktoruna sor kontrole gidince Eger herseyi normalse korkma dua et bol bol