Eusluu merhaba ben medipole gidiyorum 5.haftadan beri mine fisun hanıma gidiyordum fakat korona geçirdiğim dönemde kendisi pek yardımcı olmadı.vitamin kan sulandırıcı kullanıyım mi diye sordum, gerekirse kullan dedi (fizyoterapist olduğum için kendi sağlık çevremden başka dr vitamin ve kan sulandırıcı verdi onları kullandım) daha sonra medipolde nergis kılıç a gittim bugun ilk kez 13+5 teyim.çok sevdim ultrasonda detaylı inceleme yaptı, ilaçları doğru kullanmışssın devam et dedi, haftaya cinsiyet için komtrole çağırdı bakalım☺️ Ve bu arada hemen telefonunu verdi bi durum olursa bana yaz sor mutlaka dedi.mine hanım numarasını vermemişti (özellikle istemedim belki istesem veriyodur).ama nergis hanımın tavrı hoşuma gitti açıkçası😊 hepimiz için hayırlısı olsun🌸