Bgmnrdmr öğlen bir post açıp sordum yapsam mı erken gebelik diye çıkmaz dediler o yüzden test almadım.. bir de geçen ay da aynı şeyler olmuştu zaten bir düşüğüm vardı. Geçen ay da test yaptım 2 tane pozitifi gördüm 4 gün de gecikmem vardı yine böyle akıntım ve gaz vardı ama sonra adet oldum betam 2.55 çıktı. Doktor kimyasal demişti. Bu ay da öyle birşey mi oluyor acaba diyorum 🤷🏻♀️