Minekoc42 ben 37+1de dogum yaptim.Normal başladik olmadi.Bebegim 4 kiloymuş.8 gun kuvozdr kaldi.Solunum sikjntisi ve kaninda enfeksiyon vardi.
Ablam da 37 haftads suyu geldi direkt sezeryana alindi kuvoze girmedi yegenim.Her bebek he dogum farkli oluyor.Hayirli dogumlar.