Plnmnl Kızlar 7+3olduk neler yaşıyorsunuz nasıl belirtileriniz var kalp atışını duydum şükürler olsun ama insan korkuyor çevrede anne karnında kalbi duran çok kişi oldu Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
01rebirth Plnmnl Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻 Kaç haftalıkken duydunuz bende yeni ögrendim sayılır hamileliğimi
Derya2867 Plnmnl ben de 7.inci haftama girmeme 2 gün kaldı mide bulantısı vs yok sadece karnımda kocaman bir şişkinlik var koku hassasiyetim var geçen hafta fasulye şeklinde bir kese gördüm daha bebek yoktu 9uncu haftada gidicem kalp atışları için 😂
Basak Plnmnl bende 7+2 yim sat a göre yemek kokuları ıslak mendil kokusu özellikle yumurta beni mahvediyor midem bulanıyor ama kusma yok ögürme tarzında perşembe gnü keseyi zor bela gördük galiba gec döllenme bakalm bi on güne inşallah kalp atışını duyarız 🙏
Plnmnl 01rebirth amin inşallah tam 7.haftada duydum şükür sizin ne kadarlık oldu Allah tamamına erdirsin inşallah hepimizin 🙏🏻
01rebirth Plnmnl amin canım sağolasın daha geçen cuma kanda öğrendim aile hekimim çok yeni dedi, daha kadın doğuma gitmedim çarşamba gidecem, adet tarihime göre 5 haftalık
Basak GamzeBaz ne güzelll benm bu iknci hamileligm ilkinde hamile oldugmu bile untmuştum yani o kadr rahattm bunda fena 😀
Plnmnl Gerçi her gebelikte farklı ilerliyor bende felaket mide bulantısı dolgun şiş ve ağrılı göğüsler tiksinme kasık ağrısı ne ararsan var ilk gebeliğim daha farklıydı bu daha farklı bakalım hayırlısıyla gelsinler inşallah 🙏🏻
Yama Kizlar bnde 2 kere düşük yaptim kalbi durdu suan 3 gebeyim 6+4 oldum çarşamba 7 haftalik olucaz kalp atışını duymaya gidecem neolur bnada dua edin.bnde suan sadce mide bulantısı var.bazen hassasiyetler olmuyo korkuyorum acaba bisy mi oldu diye
Liyuzamom Plnmnl bende 7+3 haftalık hamileyim mide yanması mide bulantısı dün akşam şiddetli baş ağrısı vardı. Arada karnım kasıklarım ağrıyor .ben hamileliğin tüm belirtileri tattım çok şükür 😏😅😅
Mltm07 Plnmnl bende yarın 7 oluyorum kalp atışını duymaya gideceğim umarım duyarım midem çok kötü sürekli çıkartıyorum 😰
Ecemm33 Plnmnl 6+3 olduk salı günü kalp atışı İçin gideceğiz inşallah insanı korku sarıyor nedensiz varlığını yeni öğrenipte kaybetme korkusu oluşuyor etrafında ki olumsuz şeyleri duyunca