Kızlar doğum yapalı 40 gün oldu sezeryan doğum yaptım bacaklarım ve kalçamdan kilo aldım çok rahatsız oluyorum hiçbir pantolonuma giremiyorum hamile kalmadan önce chloe ting yaptım ve inanılmaz etkisini gördüm şimdide yapmak istiyorum ama çok zor ve ağır bi uygulama olduğu için korkuyorum aranızda yapan ya da bi bilgisi olan var mı