Merhabalar tatliş anneler ben 21 haftalık hamileyim son 3 gündür ayağa kalkarken belim çok kötü ağrıyor tutuluyor gibi böyle ay ay diyerel belimi doğrultuyorum bir de taşınıyoruz oturduğum yerden kiyafetlerimi vakumluyorum belimde baskı kalkarken yine öyle ağrılar 3 gündür ayağa kalkmaya korkuyorum