Kızlar 30+5 günlük hamileyim. Dün neredeyse bütün gün adet ağrısı gibi ağrılarım oldu 1-2 haftadır da hafif kasılmalarım oluyordu, bugün doktora gittiğimde 7 cm gibi bi açılmam olduğunu ,progestan kullanıp dinlenmemi söyledi Çarşamba günü tekrar bakıcak düzelme ihtimali yüksek dedi. Düzelir mi böyle bir şey başına gelen var mi ?