Geçen hafta ağrıdan hastaneye gittim rahim ağzında kısalma var dedi doktor 1 gün hastanede yattım 29 mm di 1 hafta boyunca hep yattım ilaçlarımı düzenli içtim bugün tekrar gittim 32 mm e yükselmiş ama yatmaya devam edecekmişim sizce nasıl iyi mi ? Bu Arada 27. Haftamdayım 🙏🙏