Daha cinsiyetimiz belli değil ama eşim bana eğer bir kızımız olursa ismini ne koymak istersin diye sordu açıkçası daha hiç isim düşünmedim dedim, sen düşündün mü diye sordum, kız olursa Şule Hira, erkek olursa Kerem Ali var aklımda, hoşuma gitti bu isimler dedi. Kerem Ali benim de hoşuma gitti, Şule de okey ama Hira kısmını sevemedim. Belki ilerleyen zamanlarda başka bir şeye karar veririz ama yine de Şule isminin yanına yakışacak isim önerilerinizi bekliyorum.