Laylali senin yine iyi geç başlamış ağrın ben o ağrıyı 10.haftadan beri çekiyorum şuan 33 haftalığım. Magnezyum kullanman gerekiyor eğer kullanmıyorsan. Doktoruna şikayetinden bahsedersen magnezyum verir o baya azalttı benim kalça ağrımı. Erkek bebek annelerinde oluyo genelde nedense 😊benim de oğlum olacak nasipse 😊