Merhaba,11 haftalık olduk.Geçen hafta kontrolüm vardı orda bana verilen ultrason resmine göre kız görünüyo.Tarif edecek olursam bu konuyu şöyle...Bebeğimizin 10.haftadan sonra oluşmaya başlayan nub denen cinsel organların temelini oluşturan bir bölge var.Eğer omurga ve nub arasındaki açı 30 dereceden büyükse, bebeğinizin cinsiyeti erkek demek oluyor.
Eğer omurga ve nub arasındaki açı 30 dereceden küçükse, bebeğinizin cinsiyeti kız demek oluyor.