Tusami Merhabalar, az önce doktordan çıktım 5+1 haftalığız, çok şükür keseyi gördük ama haftasına göre küçükmüş , kan verdim, böyle olan var mı? Kese büyür mü yoksa sağlıksız gebelik mi 🥺
marbling10 Tusami kesenin biçimiyle ya da kanama alanı olup olmamasıyla ilgili bir şey söyledi mi doktorunuz
Merveidareci benimde normal adet takvimine göre 6 haftalık ama bebek 5+5 geç döllenme olmuş olabilir bol su içip uzanın kendinizi çok yormayın
Birminiksusamtanesii Tusami 5+1ken kan verdim 654 cikti gebelik testleriyle oncesinde takip ettim duzenli 2 gunde 1 artis vardi en son kan verdim daha vermedim keseyide gormeye gidemedim randevu yoktu 22sinde gidecegim beta degerine gore duser demek cok dogru degil yani akliniza takiliyorsa ayni yerde 2 gun sonra kan verin o sekilde takip edin kiminde az kiminde yuksek cikar henuz cok ileri bi hamileliginiz yok cunku bana kalirsa fazla takilmayin degerlere onemli olan artis nasil 🙂
Tusami Birminiksusamtanesii geçen hafta beta 210 du, bir hafta içinde 400 civarı olmaz.. kese 1000 olmadan oluşmaz demek ki 1000 oldu sonra düştü ..
Tusami yuksell07 kese oluşunca kimyasal değil düşük olmuyor mu? Çok üzgünüm bebeğimin düşmesini bekliyorum resmen ..